RSS

أحاديث رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

♥ حكاياتي الأخيرة ..~

♥ لي خلف المجرَّات إخوة / وعلى الأرض أصدقاء ..~

الثلاثاء، أبريل 06، 2010

وضـاع حلـم السنيـن

وضـاع حلـم السنيـن
 
http://www.9kk9.com/album/albums/userpics/normal_Waiting_for_you_by_pincel3d.jpg
تعبانه انا مش حمل جرح
تعبانه انا بتمنى فرح
تعبانه انا وحكايتي حكاية
تعبانه انا ودي عاوزة شرح

حدوتة وابتديناها وعشنا فيها
حدوتة مالناش نصيب نحكيها
حدوته وقررنا بايدينا ننهيا
حدوته كان نفسي لولادي اغنيها

يا ما دوبنا وقلنا كلام كتير احلام
يا ما عشنا وشوفنا بيتنا هناك قدام
يا ما غرقنا في حب وشوق وغرام
ياما خفنا تكون كلام وعود اوهام

كان نفسي بس في حنيه حضنه
افضل معاه واكون جمبه
اسهر له وانادي بحبه
اسرح بعيد وقلبي يروحله

انتهت احلى حكاية
واتقفلت احلى رواية
ونزلت كلمة نهاية
في عز حلاوة البداية

وتاهت رجيلنا تاني على فين رايحين
تاهت اجمل معاني وضاع حلم السنين

0 ♥ رأيك يهمني ..~:

إرسال تعليق